۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۶۰۲۴۳۸
آیت الله خاتمی:

تحریم ها نمی تواند ملت ایران را به عقب براند| کل ارتش آمریکا تروریست است

تحریم ها نمی تواند ملت ایران را به عقب براند| کل ارتش آمریکا تروریست است
نماینده خبرگان با بیان اینکه اقدام احمقانه آمریکا علیه سپاه سبب تحکیم وحدت میان جریانها در کشور شد، گفت: با صراحت اعلام می کنیم کل ارتش آمریکا تروریست است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید احمد خاتمی عضو شورای عالی حوزه های علمیه پیش از ظهر امروز در اجتماع عظیم علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در محکومیت اقدام بی شرمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار شد، حضور حوزویان در این مراسم باشکوه را نشانه نفرت حوزه انقلابی از استکبار جهانی قلمداد کرد و گفت: علما، اساتید و طلاب محترم امروز در این مکان مقدس و خاستگاه انقلاب حاضر شده اند تا نفرت خویش را از رأس استکبار عالم آمریکای جنایتکار اعلام کنند.

وی با بیان این که حوزه انقلابی یعنی حوزه ای که در متن حوادث انقلاب قرار دارد، اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که حوزه علمیه در جریان امدادرسانی به سیل زدگان بسیار خوش درخشید و حوزویان در لباس روحانیت اقدام به امدادرسانی های جهادی کردند.

آیت الله خاتمی در ادامه ضمن محکوم کردن اقدام بی شرمانه و احمقانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: امروز گرد هم آمده ایم تا ضمن محکوم کردن این اقدام اعلام کنیم همه ما عضو ناپیوسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آمریکا با تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران می خواهد نظام اسلامی را تروریست اعلام کند، در حالی که همه دنیا به خوبی می دانند که دولت آمریکا یک دولت تروریست و تروریست پرور است؛ امروز این موضوع بر کسی پوشیده نیست، زیرا خود رییس جمهور بی خرد آمریکا به صراحت اعلام کرد که داعش توسط آمریکا به وجود آمد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از شورای عالی امنیت ملی برای اینکه نیروهای حاضر در منطقه آمریکا را تروریست اعلام کرد، افزود: ما به صراحت اعلام می کنیم که کل ارتش آمریکا تروریست است.

آیت الله خاتمی با تأکید بر اینکه مشکل آمریکا بمب اتم، حقوق بشر و تروریسم نیست، بلکه با اسلام و دین ما مشکل دارد، خطاب به سردمداران کاخ سفید گفت: حوزه علمیه از آغاز انقلاب تا کنون در صحنه بوده و از اسلام و مذهب خود با جان و دل پاسداری می کند؛ ما تا آخرین قطره خونمان پای اسلام ناب محمدی ایستاده ایم.

امام جمعه موقت تهران با استناد به روایات، دشمنان امت اسلام را احمق خواند و ابراز داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عمق جان ها جای داشت و با این اقدام نابخردانه آمریکا بر محبوبیتش افزوده خواهد شد؛ امروز باید گفت کسانی که به دولت آمریکا سرخط می دهند، بدون شک این دولت جنایتکار را در شیب سقوط قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه دولت منحوس آل سعود پیشنهاد تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران را به دولت آمریکا داده است، تأکید کرد: امروز تلاش برای اسقاط دولت خائن الحرمین الشریفین آل سعود خبیث از بزرگترین عبادت ها به شمار می رود؛ این دولت خائن نقش بازوان آمریکا در منطقه را بازی می کند و ما نیز همچون رهبر معظم انقلاب امیدواریم دولت آل سعود به دست حزب الله به دولت آل سقوط تبدیل شود.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه اقدام احمقانه آمریکا علیه سپاه پاسداران سبب تحکیم وحدت میان جریانات مختلف در کشور شد، خاطرنشان کرد: ملت ایران عاشورایی است و باید به صراحت اعلام کرد که تحریم برای امت عاشورایی ما بی سابقه نیست، زیرا تحریم شیعه از همان هفتم محرم که لشکریان کفر آب را بر روی اهل بیت امام حسین(ع) بستند آغاز شد؛ نکته مهم آن است که تحریم ها مایه عقب نشینی امت اسلام نخواهد شد، بلکه با مقاومت از اسلام ناب خود دفاع خواهند کرد./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات